قیمت ها

اشتراک گذاشته شده با :

هاچ بک

قیمت گذاری هوندا سیویک هاچ بک ۲۰۱۷
قیمت گذاری هوندا سیویک هاچ بک ۲۰۱۷
هوندا سیویک هاچ‌بک ۲۰۱۷ به‌زودی با شروع قیمت معادل ۲۰ هزار و ۵۳۵ دلار از راه خواهد رسید. تجهیزات استاندارد موجود در مدل پایه LX شامل موارد اساسی چون سیستم دستیار حرکت در سراشیبی، کروز کنترل و صندلی‌های عقب جمع‌شونده با نسبت 60/40 می‌شوند. این در حالی است که انتخاب یک سیستم CVT به جای گیربکس دستی ۶ دنده، قیمت این مدل را به ۲۱۳۳۵ دلار افزایش خواهد داد. در هر صورت، قیمت سیویک LX در مقیاسه با مدل مشابه سیویک LX سدان ۲۰۱۶، به میزان ۱۰۶۰ دلار بیشتر است. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که در مدل سدان، از یک موتور ۲ لیتری استفاده می‌شود که در سیویک هاچ‌بک در دسترس قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین این دو خودرو را نمی‌توان به صورت مستقیم با یکدیگر مقایسه کرد. اندکی اسب‌بخار بیشتر در خروجی پیشرانه، یک غربیلک فرمان پوشیده از چرم، پوشش چرمی دسته دنده و پدال‌های مسابقه‌ای، از ویژگی‌های مدل «اسپورت» سیویک هاچ‌بک ۲۰۱۷ هستند که با گیربکس‌های دستی و CVT، به‌ ترتیب با قیمت‌های ۲۲۱۳۵ و ۲۲۹۳۵ دلار در دسترس مشتری قرار می‌گیرد.  در سطح بعدی سویک، مدل EX نام دارد و هوندا از این سطح به بعد، سیویک را تنها با گیربکس CVT عرضه می‌کند. سیویک هاچ‌بک EX با قیمتی برابر ۲۳ هزار و ۶۳۵ دلار که ۶۰۰ دلار بیشتر از مدل EX سدان با موتور مشابه است، از آپگریدهای  گسترده‌ای برخوردار شده است؛‌ از جمله یک سیستم Honda Display Audio با قابلیت هماهنگی با سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کنترل هوای اتوماتیک دوگانه و دکمه فشاری استارت. مدل «EX-L ناوی» با ویژگی‌هایی چون صندلی‌های با طراحی چرمی، تنظیم نور آینه عقب و تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، تجربه‌ای سطح بالاتر از سیویک را در اختیار قرار می‌دهد و قیمتش برابر ۲۶ هزار و ۱۳۵ دلار است. آخرین مدلی که  از سیویک هاچ‌بک باقی می‌ماند، نسخه سطح بالای «اسپورت تورینگ» است که البته هنوز اطلاعات قیمت‌گذاری آن منتشر نشده است. این مدل که احتمالاً‌ در اواخر سال جاری میلادی قیمت آن مشخص خواهد شده، تجهیزاتی چون پدال‌های آلومینیومی، طرح روشنایی قرمز رنگ برای مجموعه ابزارها، یک سیستم صوتی پرمیوم با ۱۲ اسپیکر، گرم‌‌کن صندلی‌های عقب و برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک را اضافه می‌کند. ضمن اینکه پکیج ایمنی هوندا موسوم به  “Honda Sensing” که باز هم در اواخر ۲۰۱۶ ارائه می‌شود، به صورت استاندارد در این سطح تریم در دسترس قرار می‌گیرد. تمام مدل‌های هوندا سیویک هاچ‌بک برای پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر استفاده می‌کنند. در تریم‌های LX، EX، EX-L و EX-L Navi، این موتور قدرتی برابر ۱۷۴ اسب‌بخار تولید می‌کنند و گشتاور خروجی آن بسته به نوع گیربکس دستی یا CVT، بین ۲۲۰ و ۲۲۶ نیوتن‌متر متغیر است. این در حالی است که در مدل‌های اسپورت و اسپورت تورینگ، موتور 1.5 لیتری قدرتی برابر ۱۸۰ اسب‌بخار خواهد داشت و گشتاور آن نیز ۲۲۰ یا ۲۴۰ نیوتن‌متر است. هوندا انتظار دارد که سیویک‌ هاچ‌بک با استفاده از سیستم CVT، مصرف سوختی برابر 7.6 و 5.9 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، به ترتیب در شهر و جاده داشته باشد. مدل‌های با گیربکس دستی نیز عملکرد مناسبی در مصرف سوخت دارند و برآورد هوندا معادل 7.84 و 6.03 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر شهر و جاده است. امّا در مدل‌های اسپورت و اسپورت تورینگ با گیربکس CVT، در مقابل افزایش قدرت خروجی موتور، این انتظار به 7.84 و 6.5 لیتر کاهش می‌یاید. منبع: automobilemag

کاهش قیمت فیات 500 برای مدل ۲۰۱۷
کاهش قیمت فیات 500 برای مدل ۲۰۱۷
گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای است که برای موفقیت در یک زمینه باید از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد؛ موضوعی که برای مدل‌های هاچ‌بک 500 و کانورتیبل 500C در فیات اتفاق افتاده است. این برند ایتالیایی با ساده‌سازی تریم‌ها و آپشن‌های مختلف برای مدل ۲۰۱۷، قیمت پایه آن را به میزان ۱۱ درصد کاهش داده است. مدل پایه فیات 500 پاپ ۲۰۱۷ با شروع قیمتی برابر ۱۵ هزار و ۹۹۰ دلار، به میزان ۲ هزار دلار نسبت به سال قبل ارزان‌تر شده است. این در حالی است که در این سطح 500 پاپ، تجهیزاتی مانند یک مجموعه عقربه‌های دیجیتالی ۷ اینچی، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلیاژ آلومینیومی و الگوهای کرومی در طراحی بدنه اضافه شده‌اند. همچنین با حذف تریم «ایزی»، مدل ۲۰۱۷ از 500 پاپ را می‌توان با تجهیزات آپشنی مانند سیستم ناوبری، یک سانروف اتوماتیک و سیستم صوتی پرمیوم Beats همراه کرد؛ تجهیزاتی که قبل از این در سطح تریم پایه در دسترس نبوده‌اند. در همین حال، یک پکیج جدید «ظاهر اسپورت» جایگزین مدل «500 اسپورت» شده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که مدل ۲۰۱۷ با نسخه توربوشارژر «500 توربو» با قدرت ۱۳۵ اسب‌بخار خداحافظی کرده است. همانند مدل پایه 500 پاپ، نسخه لوکس‌تر «500 لانج» نیز به میزان ۲ هزار دلار کاهش قیمت پیدا کرده و از سطح قیمت ۲۱۳۹۰ دلار به سطح در دسترس‌تر ۱۹ هزار و ۳۹۰ دلار رسیده است. مدل لانج  علاوه یک سری جدید از چرخ‌های ۱۵ اینچی، از تجهیزات استانداردی چون چراغ‌های مه‌شکن، یک پنل سقفی شیشه‌ای ثابت، کنترل هوای اتوماتیک و صندلی‌های چرمی بهره می‌برد. بالاترین سطح فیات 500، مدل با سطح عملکرد بالا و ۱۶۰ اسب‌بخاری 500 آبارث است که حال قیمتی برابر ۲۰۹۹۰ دلار پیدا کرده است؛‌ یعنی ۲۸۵۰ دلار پایین‌تر از مدل سال گذشته. این در حالی است که 500 آبارث مدل ۲۰۱۷ یک طرح جدید چرخ‌های ۱۶ اینچی و یک سیستم دستیار پارکینگ عقب صوتی به لیست تجهیزات استانداردش افزوده است. در این میان، شاید مشتریانی به دنبال رانندگی در هوای باز باشند که در این صورت، گزینه فیات 500C مدل ۲۰۱۷ با بدنه کانورتیبل برای آنها تدارک دیده شده است. این فرم بدنه در هر کدام از سطوح تریم، ۱۴۹۵ دلار به قیمت‌های 500 می‌افزاید. برخلاف سال گذشته، 500C کانورتیبل مدل ۲۰۱۷ در مزینه تجهیزات و آپشن‌ها  کاملاً با هاچ‌بک هم‌خانواده‌اش مطابقت می‌کند. نسبت به سال قبل، کاهش قیمت 500C بین ۳۹۰۵ دلار برای مدل پایه «پاپ» و ۵۲۰۵ دلار برای مدل مسابقه‌ای «آبارث» کانورتیبل متغیر است. فروش خودروهای کوچک 500 تا میانه سال به اندازه ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افت داشته که بیشتر ناشی از ارائه مدل جدید 500X کراس‌اور، یک مدل بزرگتر و کاملاً‌ مستقل بوده است. امّا فیات در تلاش برای دمیدن روحی تازه به آمار فروش 500 هاچ‌بک و 500C کانورتیبل، دست به تغییرات در مدل ۲۰۱۷ زده است. باید منتظر ماند و دید که چقدر این اقدام فیات می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. آنچه از هم‌اکنون مشخص است، این است که فیات 500 مدل ۲۰۱۷ شرایط بهتری نسبت به مدل ۲۰۱۶ دارد. منبع: roadandtrack
قیمت گذاری نیسان ورسا نوت ۲۰۱۵
قیمت گذاری نیسان ورسا نوت ۲۰۱۵
نیسان ورسا نوت در مدل سال ۲۰۱۵ دارای دو تریم جدید شده است. در همین حال، امکان اتصال بلوتوث در آن، قیمت پایه این مدل را به اندازه ۱۹۰ دلار نسبت به مدل سال ۲۰۱۴ افزایش داده است. 2015 Nissan Versa Note SR قیمت نیسان ورسا نوت S مدل ۲۰۱۵ با سیستم گیربکس دستی از ۱۴۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که این مبلغ شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. تریم S پلاس که با سیستم متغیر پیوسته CVT عرضه می‌شود، قیمت اولیه‌ای برابر با ۱۶۲۴۰ دلار خواهد داشت. تریم ورسا نوت SV که قبلاً بالاترین تریم در این سری به شمار می‌رفت، اکنون دارای قیمت پایه ۱۷۱۴۰ دلاری است. برای ورسا نوت ۲۰۱۵، تریم جدید اسپورتی SR اضافه شده است؛ مدلی که در نمایشگاه اتومبیل شیکاگوی امسال به نمایش درآمد. نسبت به مدل استاندارد هاچ‌بک، مدل SR در جلو و عقب نماهای منحصر به فردی ایجاد کرده است. یک اسپویلر عقب، چرخ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، طرح تیره قاب چراغ‌ها، پوشش چرمی چرخ فرمان و تریم پیانو بلک برای داشبورد از جمله امکاناتی هستند که در این خودرو استفاده شده‌اند. این مدل دارای قیمتی برابر با ۱۸ هزار و ۳۴۰ دلار است. یک پکیج راحتی SR با قیمت ۶۶۰ دلار، یک نمایشگر ۵ اینچی برای رادیوی ماهواره‌ای و دوربین نمای عقب اضافه می‌کند. 2015 Nissan Versa Note SR نیسان همچنین تریم SL را به عنوان بالاترین سطح تریم برای ورسا نوت اضافه کرده است که ۱۸۷۷۰ دلار قیمت دارد. در این مدل تجهیزاتی چون چرخ‌های ۱۶ اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دکمه پوش استارت، کنسول عقب با جای قهوه، درکنار دوربین نمای عقب، رادیوی ماهواره‌ای، بلوتوث و یک نمایشگر ۵ اینچی وجود دارد. پکیج تکنولوژی SL با قیمت ۷۹۰ دلار ارائه می‌شود که در آن سیستم راهبری با قابلیت تشخیص صدا و گرم‌کن آینه‌ها اضافه می‌شوند. 2015 Nissan Versa Note Interior تمام نسخه‌های ورسا نوت ۲۰۱۵ از یک موتور ۱/۶ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف با قدرت ۱۰۹ اسب‌بخار استفاده می‌کنند. گشتاور خروجی این موتور نیز ۱۴۵ نیوتن‌متر است. مدل‌های همراه با سیستم CVT، مصرف سوختی برابر با ۷/۵۹ لیتر در شهر و ۵/۸۸ لیتر در جاده دارند. این در حالی است که در مدل پایه S با سیستم گیربکس پنج دنده دستی، در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۸/۷۱ لیتر و در جاده ۶/۵۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند.