قیمت ها

اشتراک گذاشته شده با :

هیبریدی

قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل ۲۰۱
قیمت گذاری هیوندای آیونیک هیبرید و الکتریک مدل ۲۰۱
هیوندای به‌تازگی جزئیات قیمت‌گذاری ۲ مدل از خانواده الکتریکی آیونیک را منتشر کرده است؛ مدل معمولی هیبرید و EV. برای داشتن  یک آیونیک هیبرید مدل ۲۰۱۷ حداقل باید به اندازه ۲۳۰۳۵ دلار خرج کنید. آیونیک هیبرید با این قیمت نسبت به شروع قیمت تویوتا پریوس، به اندازه ۲۵۳۵ دلار ارزان‌تر تمام می‌شود. امّا انتخاب تریم SEL موجب می‌شود که قیمت این مدل هیبریدی به ۲۴ هزار و ۷۸۵ دلار افزایش یابد و این در حالی است که قیمت بالاترین سطح آیونیک هیبرید، یعنی لیمیتد به اندازه ۲۸۳۳۵ دلار است. تمام نسخه‌های آیونیک هیبرید مجهز به یک موتور 1.6 لیتری I-4 و یک موتور الکتریکی هستند که در مجموع، ۱۳۹ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌گیرد. به‌علاوه، برای انتقال قدرت از یک گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته استفاده می‌شود. ورودی بدون‌کلید هندزفری، دکمه فشاری استارت، چرخ‌های آلیاژی ۱۵ اینچی، نوربالای اتوماتیک، صندلی‌های عقب جمع‌شونده با نسبت 60/40، یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی و سازگار با سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، یک دوربین نمای عقب و سیستم کنترل هوای با نواحی دوگانه، از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. همچنین یک سیستم اطلاعات و سرگرمی Blue Link با سیستم ناوبری و نمایشگر ۸ اینچی به صورت آپشن ارائه می‌شوند. در مقایسه با مصرف 4.06 و 4.44 لیتری پریوس اکو و 4.36 و 4.7 لیتری مدل استاندارد تویوتا پریوس در هر ۱۰۰ کیلومتر، آیونیک بلو هیبرید ۲۰۱۷ در هر ۱۰۰ کیلومتر، در شهر 4.13 لیتر و در جاده 3.99 لیتر مصرف می‌کند. قیمت آیونیک الکتریک از ۳۰ هزار و ۳۳۵ دلار آغاز می‌شود  که ۱۲۱۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۷ نیسان لیف است، امّا در عین حال، به اندازه ۵۲۰ دلار گران‌تر از فولکس‌واگن e-Golf است. امّا برای رفتن به سطح بالاتر لیمیتد، نیاز به مبلغی معادل ۳۳۳۳۵ دلار خواهید داشت. یک موتور الکتریکی ۸۸ کیلوواتی با قدرت ۱۱۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۵ نیوتن‌متر، پیشرانه آیونیک الکتریک را تشکیل می‌دهد. همچنین یک پک باتری لیتیومی ۲۸ کیلووات‌ساعتی دامنه مسافتی در حدود ۲۰۰ کیلومتر را تأمین می‌کند. مدل‌های آیونیک هیبرید و EV رفته‌رفته در نمایندگی‌های هیوندای ظاهر می‌شوند، امّا برای ملاقات با نسخه پلاگین آن احتمالاً باید تا تابستان آینده منتظر ماند. جزئیات قیمت این مدل نیز احتمالاً در روزهای نزدیک به ورودش به بازار منتشر خواهد شد.

شروع قیمت کیا نیرو هیبرید ۲۰۱۷ در سطحی پایین تر از
شروع قیمت کیا نیرو هیبرید ۲۰۱۷ در سطحی پایین تر از
کیا نیرو هیبرید ۲۰۱۷ که نام خود را از «نِرون»، امپراتور روم گرفته، سخت به دنبال پایین کشیدنِ مادر تمام وسایل نقلیه هیبریدی بنزین-الکتریک، یعنی تویوتا پریوس است. برند کره‌ای با نشانه گرفتن تیغ چاقویش به سمت قلب کلاس خودروهای هیبریدی، «نیرو» را در بازار امریکا با شروع قیمتی برابر ۲۳ هزار و ۷۸۵ دلار عرضه کرده است؛ یعنی به عبارتی ۱۷۶۵ دلار کمتر از پایین‌ترین سطح قیمت پریوس. بهترین مصرف سوخت در میان ۵ سطح تریم کیا نیرو مربوط به مدل پایه FE است؛ جایی که سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف آن را به میزان 4.52 لیتر در شهر و 4.8 لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده است. نیرو FE به صورت استاندارد با تجهیزاتی نظیر یک دوربین نمای عقب، یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو همراه است. در همین حال، آنهایی که برای به‌دست‌آوردن امکانات راحتی بیشتر، حاضرند مصرف سوخت بالاتری داشته باشند (به میزان 4.61 لیتر در شهر و 5.11 لیتر در جاده)، می‌توانند به سراغ مدل‌های مجهّزتر LX و EX بروند که به ترتیب، قیمت‌هایی برابر ۲۴۰۹۵ و ۲۶۵۹۵ دلار دارند. در نیرو LX امکاناتی مانند ریل‌های سقفی، دکمه فشاری استارت و چراغ‌های عقب LED اضافه می‌شوند و این در حالی است که در مدل سطح بالای EX، مواردی چون گرم‌کن صندلی‌ها، چراغ‌های روزانه LED، چراغ‌های مه‌شکن، سیستم مانیتورینگ نقطه کور و آینه‌های بغل جمع‌شونده خودکار همراه با گرم‌کن در اختیار قرار می‌گیرند. یک پکیج ایمنی با سیستم‌های هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک و هشدار انحراف از خطوط نیز در کیا نیرو ارائه شده که قیمت آن در تریم LX برابر ۱۴۵۰ دلار ودر تریم EX، جایی که یک سانروف و سیستم کروز کنترل به پکیج ایمنی اضافه می‌شوند، برابر ۲۳۰۰ دلار است. بالاترین سطح امپراتوری «نیرو» مربوط به مدل تورینگ» است که مطابق برآوردهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا به اندازه 5.11 لیتر در شهر و 5.88 لیتر در جاده، در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. نیرو تورینگ که قیمتش از ۳۰ هزار و ۵۴۵ دلار آغاز می‌شود، دارای مجموعه‌ای از تجهیزات لوکس به صورت استاندارد است؛ از جمله سانروف، تهویه و گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان و یک صندلی راننده تنظیم‌شونده. همچنین مشتریان می‌توانند در قالب یک پکیج ۱۹۰۰ دلاری، امکاناتی شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار انحراف از خط، کروز کننترل انطباقی و چراغ‌های جلوی HID را اضافه کنند. در همین حال، اولین خریداران نیرو می‌توانند مدل تولید محدود «لانچ ادیشن» را انتخاب کنند؛ مدلی که به دو رنگ سفید و سیاه محدود شده و شامل یک جلوپنجره مخصوص و چرخ‌های ۱۸ اینچی است. البته برای داشتن کیا نیرو لانچ ادیشن باید مبلغی معادل ۲۸۸۹۵ دلار پرداخت. در حالی که کیا نیرو از نظر قیمت بر تویوتا پریوس برتری دارد، امّا هنوز باید بر روی مصرف سوخت خود کار کند؛ چرا که برآوردها از مصرف سوخت پریوس ۲۰۱۷ برابر 4.36 لیتر در شهر و 4.7 لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
قیمت و مشخصات کیا نیرو در بازار انگلستان
قیمت و مشخصات کیا نیرو در بازار انگلستان
زین پس شاسی بلند هایبرید کیا، نیرو (Niro)، با چهار گونه 1، 2، 3 و First Edition در بازار بریتانیا قابل سفارش خواهد بود. یکی از مناسب ترین نسخه ها، 1 است که با بهای 21.295 پوند (28.206 دلار) از رینگ های 16 اینچی آلیاژی، لامپ های LED در چراغ های عقب و روشنایی در روز، سامانه آندروید اتو (Android Auto)، رادیو DAB، نمایشگرهای 3…
قیمت هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵
قیمت هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵
مدل هیبرید اسپرت کوپه هوندا برای مدل سال ۲۰۱۵ تغییر چندانی به خود ندیده است؛ ولی در همین حال، قیمت پایه آن نسبت به مدل ۲۰۱۴ به میزان ۱۵۰ دلار بالا کشیده شده است. هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵ اکنون دارای شروع قیمتی برابر ۲۰۹۳۵ دلار (همراه با هزینه تحویل) است که برای مدل با گیربکس دستی ۶ دنده پرداخت می‌شود. Honda CR-Z تمام سطوح تریم هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵ از یک نسخه سیستم پیشرانه «یکپارچه هیبرید همراه با موتور» استفاده می‌کنند. یک موتور ۱/۵ لیتری بنزینی با چهار سیلندر در یک ردیف با همراهی یک موتور-ژنراتور الکتریکی، در مجموع قدرتی به‌اندازه ۱۳۰ اسب‌بخار تولید می‌کنند. گشتاور در مدل‌های با گیربکس ۶ دنده دستی ۱۹۰ نیوتن‌متر است؛ ولی این مقدار در مدل CR-Z که از گزینه انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) استفاده می‌کنند، ۱۷۲ نیوتن‌متر خواهد بود. اگرچه این مدل برای عملکرد اسپرت طراحی شده است، ولی این هیبرید باز هم رکورد قابل‌توجهی را در مصرف سوخت به جا گذاشته است: ۷/۶ لیتر در شهر، ۶/۲ لیتر در جاده و ۶/۹ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های با گیربکس دستی و ۶/۵ لیتر در شهر، ۶ لیتر در جاده و ۶/۳۶ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های CVT. 2015 Honda CR-Z مدل پایه CR-Z همراه با گیربکس دستی دارای قیمتی برابر ۲۰۹۳۵ دلار و همراه با CVT دارای قیمتی برابر ۲۱۵۸۵ دلار است. مدل پایه هوندا CR-Z دارای امکانات استاندارد مختلفی شامل ارتباط بلوتوث، ورودی بدون کلید، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و یک دوربین نمای عقب است. در یک تریم بالاتر، یعنی CR-Z EX، تجهیزاتی مانند چراغ‌های LED، نوربالای HID، چراغ‌های مه‌شکن، گرم‌کن آینه‌های بغل، پوشش چرمی فرمان، پدال‌های آلومینیومی و یک سیستم صوتی ۳۶۰ واتی با ۷ اسپیکر اضافه می‌شود. 2015 Honda CR-Z مبلغ خرید CR-Z EX با گیربکس دستی ۲۲۷۸۰ دلار و با CVT ۲۳۴۳۰ دلار مشخص شده‌اند. گران‌ترین نسخه هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵، تریم EX همراه با ناویگیشن است که در آن امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی سیستم راهبری ارائه می‌شود و قیمت خودرو را به ۲۴ هزار و ۲۸۰ دلار برای مدل‌های با گیربکس دستی و به ۲۴۹۳۰ دلار برای مدل‌های با CVT می‌رساند. 2015 Honda CR-Z Interior اوایل سال جاری میلادی، هوندا قیمت‌گذاری کیت سوپرشارژر توسعه عملکردی هوندا (HPD) را تأیید کرد که می‌تواند قدرت CR-Z را تا ۱۹۷ اسب‌بخار بالا ببرد. این پکیج آپگرید هزینه‌ای برابر با ۵۴۹۵ دلار (قبل از نصب) خواهد داشت و اضافه کردن آن تأثیری بر گارانتی کارخانه هوندا CR-Z نخواهد داشت.